maandag 28 april 2014

Levensloop Leuven

Eergisteren was het zover: Levensloop Leuven ging van start.  Het weer was ons gelukkig gunstig gezind. Afgezien van één bui zaterdagavond bleef het droog.
We verkochten met ons team  'Jij-Ik-Wij' wafels, rijstpap, cupcakes en 2 soorten croque monsieurs, koffie, thee en wat frisdrank. En daarnaast natuurlijk mijn haaksels die ik hier de voorbije weken postte, alsook handwerk van andere mensen (gehaakte uiltjes, genaaide tassen, papier zakdoekjes-cover, tabletcovers). Het eten en drinken ging vlot over de toonbank, het handwerk had iets minder succes.
Naar volgend jaar toe (als we nog meedoen, maar dat denk ik wel) ga ik het anders aanpakken, bv. door op voorhand een verkoopsmoment te organiseren. Nu heb ik echt geen zicht op wat er verkocht is en voor hoeveel (heb uiteindelijk enkel nog de pannenlappen over, dus als de rest niet uit één of andere zak komt, is het  volgens mij verkocht) en daar word ik eigenlijk niet vrolijk van.
Deze twee broches bijvoorbeeld werden verkocht voor 1.66 euro voor de 2. Daar is dus nauwelijks de prijs van het materiaal uit gehaald, laat staan het werk dat er in zat.

 



Gelukkig weet ik dat de persoon die de broches gekocht heeft het werk erachter apprecieert en dat ze ze met veel liefde zal adopteren, dat maakt toch al iets goed. Bedankt Ann!

Ik had graag een foto van ons kraampje gepost, maar natuurlijk was ik mijn fototoestel vergeten.

Hoeveel ons team verdient heeft, is nog niet gekend, maar globaal heeft Levensloop Leuven 147 671.10 euro verzameld voor de Stichting tegen Kanker, zeker niet slecht voor een eerste editie.

Nu ga ik eerst verder met de CAL-deken en met de deken voor mijn metekindje (nu 56 cm), maar vandaag zal het vooral bekomen zijn, want 36 uur wakker zijn (heb samen met mijn broer en 'stieftante' de nachtshift verzekerd) kruipt toch niet in je koude kleren. *geeuw*

2 opmerkingen: