dinsdag 8 april 2014

CAL 2014 - week 14

Mijn deken is weer bijgewerkt. Wel jammer dat sommige steken aan de verkeerde kant komen te liggen. Dat was zo met de zigzag (dat heb ik toen zelf opgelost door 2 rijen vasten toe te voegen) en nu weer met het wiel. Deze keer heb ik het maar zo gelaten.


Ook nog een vogeltje dat al een tijdje af is, maar waar ik nog geen foto van had. Er zijn er nog een groene en een blauwe in de maak, maar ik zie een beetje op tegen de afwerking, dus die blijven een work-in-progress.


Deze foto is getrokken in mijn 'vernieuwde' veranda. In mijn vorige post liet ik foto's zien van mijn beschimmelde muren, nu ziet de veranda er veel frisser uit. Enkele voor-en-na foto's:




Nu nog een deftige kast vinden waar ik al het keukenmateriaal in kwijt kan, zodat dat gammel kastje en dat boekenrek weg kunnen. En wie weet kan ik er dan wel een gezellige zomer-haakkamer van maken? 

Mag ik ook even jullie aandacht vestigen op de nieuwe header van mijn blog? Zelf kan ik absoluut niet overweg met fotobewerkingsprogramma's, dus lanceerde ik een oproepje op een freecycle groep of iemand voor mij een header wou maken. Een zeker Mattias Durnez wou wel een poging wagen en dit is het resultaat. Ik vind het vooral knap hoe hij die haaknaald erin verwerkt heeft met die draad die er rond draait. Bedankt Mattias!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten