vrijdag 11 april 2014

CAL 2014 - Week 15

Deze week vrijaf, dus ik kon snel beginnen aan de opdracht van week 15. Al van in het begin liep het fout, ik moest 3 stokjes haken in de lossen van de vorige toer. Heu, lossen? Welke lossen? Al voor de tweede keer had ik blijkbaar dezelfde fout gemaakt in de laatste toer van het wiel (er is zo'n spreekwoord over een ezel...). Die toer dus maar uitgehaald en opnieuw gehaakt. En nog eens, en nog eens,... Concentratie bleek een probleem te zijn, dus de lossen miste ik nog regelmatig. Maar uiteindelijk kwam het goed.


Ik maakte vandaag ook nog de theelichtjeshouders af die ik maakte voor Levensloop. 

Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik foto's van op de tablet op de laptop kan zetten, dus hier nog enkele kleine haaksels die jullie nog te goed hadden.

Boekenlegger:


Broche:


Labellohouder:


Vlinderbroche: 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten