zaterdag 25 januari 2014

Col met kap

Laat de winter maar komen, ik ben er klaar voor, mijn col met kap is klaar! Ik ben iemand die niet graag mutsen draagt, maar met deze durf ik wel buiten te komen.





Ik heb de instructies van Karin aan de haak gevolgd. Wel een beginnersfoutje gemaakt: zij gebruikte 6 bollen van 50 g, dus was ik 3 bollen van 100 g gaan halen. Kwam compleet niet toe, dus ben nog tot 2 keer toe moeten terug gaan voor een extra bol. Ik kon er niet aan uit, tot ik het aantal meter/bol bekeek, en toen ging er een lichtje branden. In de toekomst let ik dus minder op het gewicht, maar wel op het aantal meter!
De col is gehaakt met Katia Peru in de kleur petrol en met haaknaald 6. Duurder uitgekomen dan verwacht vanwege de 2 extra bollen, maar ik zie me deze echt wel dragen, dus hij zal hopelijk wel zijn geld waard zijn. Moet het alleen wel nog wat kouder worden, want nu is het echt nog te warm.

2 opmerkingen: