vrijdag 27 december 2013

Kleine knutsels

Enkele jaren geleden kreeg ik van mijn vriendin een kadertje met een foto van mijn zoontje in en een klavertje vier. Het was hem echt om het klavertje vier te doen, want de kader op zich stelde niet veel voor. Die heb ik nu gepimpt met kurk, en er een fotocollage van mijn zoontje ingestoken die ik van mijn broer had gekregen. Het klavertje vier werd vanzelfsprekend behouden!


Aan de achterkant bevestigde ik een lipje van een colablikje om het kadertje aan de muur te kunnen hangen.


Ik ontdekte ook washi-tape en kocht om te beginnen 2 rolletjes bij Kousen en Karton. Hiermee maakte ik theelichthouders van lege bokalen en uitnodigingen voor het verjaardagsfeestje van mijn zoontje.



Leuk resultaat met eenvoudige middelen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten