zondag 11 januari 2015

Opgeruimd staat netjes

Alweer veel te lang geleden dat ik nog eens geblogd heb, 5 maanden om precies te zijn...
Het haken ligt al een tijdje stil vanwege een hardnekkige peesontsteking. Recent begon een oude liefde weer de kop op te steken, kralen.
Maar mijn hobbykamer was in zo'n rommelige staat dat het niet echt bevorderlijk was voor de inspiratie. Na maanden heb ik eindelijk de koe bij de horens gevat en ze eens opgeruimd.




En ja, meteen kwam de zin om een UFO af te werken. 2 jaar geleden zocht ik op het strand in Frankrijk leuke stenen en schelpen. Eén van die stenen heb ik nu omkraald met RAW, dit is het resultaat:



Zo kan ik mijn vakantieherinneringen steeds bij mij dragen ;)

Ik maakte ook nog een opberger/display voor mijn oorbellen: de letterkast en de papiertjes had ik via freecycle verzameld.


Zo, het eerste blogberichtje van 2015 is hiermee geschreven, hopelijk is het niet het laatste ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten