woensdag 26 maart 2014

CAL 2014 - Week 10-11-12 + kleine haaksels

Eindelijk nog eens een berichtje! Ik heb niet stilgezeten, maar de tijd om te bloggen schoot ervan over.
De bobbels die ik in een vorig berichtje postte, staken mij echt tegen, dus ik heb ze toch opnieuw gedaan met voor en na de rij bobbels een rij vasten. Ze komen nu veel beter tot hun recht.
Van de zigzagsteek kwam de achterkant aan de voorkant van de deken te liggen. Blijkbaar een gekend probleem, maar aangezien ik weer enkele weken achterliep, had ik dat niet op voorhand gezien. Die ben ik dus ook een paar keer opnieuw begonnen.
Vandaag eindelijk bijgewerkt geraakt. Niet evident, want vanmorgen heb ik mijn haag gesnoeid en auw, wat doen mijn onderarmen zeer!
Maar ik ben heel tevreden over het resultaat tot nu toe. Aan de zijkanten trekt het allemaal wel wat scheef, maar het is tenslotte mijn eerste grote project, dus ik leer er maar mee leven ;)


Ik heb me intussen een tablet aangeschaft en heb daar wat foto's proberen maken, maar echt vlot kan ik er nog niet mee overweg. Er zijn dus nog enkele projectjes af waar ik nog geen foto van heb.
Hier toch nog verschillende projecten die ik nog niet geblogd had:










Zo, dat was het voor deze keer. Hopelijk snel meer!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattige haakseltjes! Allemaal heel leuk als kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Armande. Ik hoop dat ze succes gaan hebben op het evenement t.v.v. de Stichting tegen Kanker, zodat ik een centje kan bijdragen voor het goede doel!

      Verwijderen